onsdag 16 juli 2014

Day 30

Oj, jag har redan varit här i en månad. Sinnes. Ännu mer konstigt att jag åker hem nästa vecka på lördag. Nu får jag ta tillvara på dagarna jag har kvar här i kärlekens stad. Nästa vecka på måndag börjar underklädeskursen som jag ska gå på i fyra dagar. Looking forward.
Idag har det varit en riktig sommardag! Jag, Elsa, Viljam och hans son Elis gick en promenad längs kanalen till Angel/Islington, där vi satte oss i en park och hade picknick. Det är något som känns lite underskattat. Att sitta i en park på en filt med massa gott i en korg är lovely.
Vi fortsatte att utforska lite på gatorna och sedan gick V och E hem medan Elsa och jag var kvar en stund till. Det blev dock inte så långvarigt för det var dags att fixa lunch. Vi tog bussen hem och ibland har man otur att det inte finns någon ac på bussen. Vi hamnade på en sådan.



Frukost nr 2 på La Bouche
När vi hade hämtat Gustaf så gick vi till Lidos paddlingpool.  Sedan hem och laga maroccan dinner. Mmm mycket gott! Smile.

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar