onsdag 2 juli 2014

Day 16

Halli hallå,

Idag har det verkligen varit en chilldag hemma, för Elsa vaknade inatt och mådde inte så bra...något hon har ätit. Så idag blev det barnprogram för lilla snsmumriken, tills vi skulle gå och hämta Gustaf. Jag tänkte att vi inte skulle stanna i parken idag men det var svårt. Jag kände att Elsa bara behövde ta det lugnt och inte springa runt massa men det är inte så lätt när hon alltid vill göra samma sak som sin storebror. Jag lyckades iallafall få henne att somna i mitt knä på filten. Det hade varit perfekt med min bok (som låg i fåtöljen hemma). Jag har haft med mig den till nittionio procent i väskan men inte just idag. Typiskt. Aja, jag pysslade med lite annat istället.


Tack Elsa för att du valde färg åt mig. Smile.


Imorgon är det torsdag och då kommer FILIP! Jaaaaaaaaa.

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar