torsdag 3 juli 2014

Day 17

Klarblå himmel och strålande sol! Ja, så har vädret varit hela dagen. Varmast dagen hittills. Lovely.
Morgonen började med den vanliga grötfrukosten och ett sällskap av två busfrön.



Efter frukosten gick Elsa och jag till parken och satte oss på en filt och hade lite "girl-time".


Sedan mot The Salvation Army. En av de som jobbar där var så snäll och gav Elsa denna söta Peppa Pig. Fint av honom.



 

Idag fyndade jag den här klänningen till Elsa...only £1!
Djizzes, det är redan tredje veckan jag är här. Helt sjukt vad tiden går snabbt.
Som vanligt på torsdagar har Gustaf fäktning, så idag hämtade vi honom halv fem och gick till parken (igen). A-M kom och gjorde oss sällskap.
Lite senare åt vi middag och nu sitter jag och väntar förväntansfullt på min Londonprins.

:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar