torsdag 10 juli 2014

Day 23 and 24

Onsdagen den 9 juli

Igår började dagen med att Gustaf hade en uppvisning på skolan. Mysigt. Efter det gick vi och tog en morgonte/kaffe och så följde A-M med hem. Hon tänkte att eftersom morgonen redan hade börjat så lugnt så kunde dagen fortsätta att vara så. Hon stannade därmed hemma och passade på att gå på ett yogapass. Jag längtar till jag blir frisk så jag också kan gå på yoga.
På eftermiddagen gick vi till parken och A-M bjöd på glass. Tackar. Jag fick "a free afternoon", så jag gick till Fabrications och tittade till rean. Jag fann ganska snabbt ett tyg som var lovely. Första tanken var att det ska bli ett par leggings men det blir nog en klänning istället. We'll see!
Under kvällen tog jag det bara lugnt, för mitt ena öra spelar mig ett spratt. Helt sjukt hur ont det kan göra...vilket gjorde att det inte blev mycket sömn igårnatt.




Torsdagen den 10 juli

Kände imorse att "näe, idag kommer det inte gå så bra att jag jobbar". Jag behöver verkligen få vila. Snälla A-M stannade hemma med barnen idag (Gustafs skola strejkade). Det är så typiskt, för jag hade tänkt att vi skulle åkt till Museum of childhood, men icke.
När jag var hos läkaren häromdagen så rekommenderade han att gå på en behandling som heter "ear candling". Tänkte att why not, det kanske hjälper mina öron, så jag ringde för att boka tid men otur så var kvinnan som gör behandlingen på semester och återkommer nästa vecka. Typiskt.



Imorgon är det fredag och då hoppas jag på att jag känner mig bättre!
Anneli, om du hade varit här så hade vi kunnat titta på massa film och ätit glass med hallon. M m m. Det lindrar det mesta. Smile.

:)
Ps. bilder kommer.

1 kommentar:

  1. Glass och hallon hjälper alltid! Vi får ta igen allt sånt nästa gång vi ses <3

    SvaraRadera