fredag 11 juli 2014

Day 25

Idag har det nog varit den minst roliga dagen hittills på denna resa. Kände i förmiddags att jag måste åka till sjukhuset igen och titta varför jag inte blir bättre. Gustaf sa till mig häromdagen att han en gång hade halsfluss, så jag gick in och läste om det. Nästan alla symptom stämde och så rätt jag hade. När läkaren tittade i min hals så såg hon direkt att det var halsfluss. Känns inte som att den förra läkaren tog mig på allvar när jag var där i tisdags. Nu har jag iallafall fått penicillin! Peppar peppar att jag mår bra nästa vecka när jag får besök av mamma och lillebror.

Annars idag har jag bara vilat. Kalle var snäll och köpte med sig Ben and Jerrys, frozen yoghurt with honey.
Imorgon är det bara två veckor kvar till jag åker hem. Läskigt att jag redan har varit här i tre veckor.

Goodnight.
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar