tisdag 1 juli 2014

Day 15

Ännu en dag i denna underbara stad!
Jag tänkte börja med att berätta om filmen jag såg igårkväll, The fault in our stars. Det är inte ofta jag ser filmer som jag blir helt tagen av, men det blev jag av den här. Fullkomligt rörd. Jag vet inte hur många gånger jag grät av gläde och sorg. Vanligtvis brukar många gå direkt när filmen är slut men inte den här gången. Jag tror alla berördes på något sätt. Om jag hade vetat att det var en sorglig film så hade jag nog övervägt att se den men är ändå glad att jag gjorde det, för den var så otroligt fin. Se den!


Idag kände jag verkligen för att åka till Queen Elisabeth Olympic Park och strosa runt, så det gjorde plutten och jag. Vi fann två lekparker med massa skoj för barn.
Vi började dock med att gå till Marks and Spencer i Westfield för att köpa lite matsäck och en keps till Elsa. Konstigt nog så blev det en rosa...hmm. I wonder why. Hon provade först en röd som passade jättebra men hennes val blev ändå den rosa.






Bara för att det är en så cool tjej. Ser nästan ut som jag på min studentskylt. Komiskt.






Thank you.


Man kan säga att vi har varit borta hela dagen idag, tills det var dags att hämta Gurra. Vi fortsatte att leka i parken, men i en annan park...lovely London Fields.



:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar